BelOrta innoveert met een nieuwe tomatenverpakking, gevuld met tomaatjes die ook op smaak blijven na bewaring in de koelkast. De ZeroTom levert minder afval dan de traditionele verpakkingen, heeft een herkenbare styling en bevat het smaaktomaatje BelRosso.
Nog lekkerder gekoeld
Tomatenkenners weten het al lang: tomaten horen niet in de koelkast. BelOrta introduceert een nieuwe verpakking met tomaatjes die dit hele gegeven op zijn kop zetten. De ZeroTom bevat een kerstomaatje dat nog intenser smaakt nadat het uit de koelkast komt. De BelRosso wordt dagvers geoogst met het kroontje als teken van versheid, wordt gekenmerkt door een unieke smaaksensatie en is nog lekkerder wanneer gekoeld. De koude temperatuur versterkt immers de lekkere bite en perfecte smaakbalans. Spar (Colruyt Group) engageert zich om dit heerlijke product mee te ondersteunen en zal dit lanceren in haar winkels.
De handige verpakking valt op in de tomatenrayon of aan de kassa en zorgt ervoor dat de consument deze tomaatjes overzichtelijk kan bewaren in de koelkast. Het gebruik van zakjes zorgt voor minder afval dan een…
lees het volledige bericht op: agf.nl