Verzending van onderdelen besteld met deze .NL webshop, alleen binnen Nederland.
Wij leveren witgoed, bruingoed en elektronica onderdelen binnen Nederland, België en Luxemburg.
Voor levering in Nederland gaat u naar : ⇒ Onlineonderdelenshop.nl
Voor levering in België en Luxemburg gaat u naar : ⇒ Onlineonderdelenshop.be
In onze webshop bestelt en betaalt u veilig met 256-Bit SSL-codering
U kunt als volgt betalen:
Betalen met iDEAL via MultiSafepay: |
|
---|---|
Goederen worden verzonden na de ontvangst van de betalingsbevestiging van iDEAL
|
|
Betalen met PayPal |
|
Goederen worden afgestuurd na de ontvangst van de betalingsbevestiging van PayPal
|
|
Vooruit betalen via MultiSafepay |
|
Wanneer uw betaling ontvangen is, wordt uw bestelling verstuurd
|
|
Betalen met Credit card (Visa, Mastercard) via MultiSafepay |
|
Goederen worden afgestuurd (indien product voorradig is)
|
|
Betalen met MultiSafepay rekening via MultiSafepay |
|
Goederen worden afgestuurd (indien product voorradig is)
na de ontvangst van de betalingsbevestiging.* U krijgt hiervan een bericht per e-mail. Deze optie kunt u gebruiken indien u MultiSafepay rekening heeft. Betalen met MultiSafepay is uiterst veilig, snel en eenvoudig! Voor andere betalingsopties (via Multisafepay) is MultiSafepay rekening niet nodig. |
|
Betalen na Ontvangst: |
|
Eerst uw product ontvangen, bekijken en dan pas betalen. Na het selecteren van de betaalmethode Betaal na Ontvangst, vult u uw persoonlijke gegevens in en kunt u de bestelling afronden door nogmaals op 'bestel' te klikken. Voor achteraf betalen zijn er meer gegevens van u nodig die bij andere betaalmogelijkheden niet nodig zijn. De gegevens worden binnen enkele seconden gecontroleerd, waarna de betaling kan worden afgerond. Deze gegevens worden enkel gebruikt door onze betaalpartner Multifactor. om te controleren of uw aanvraag voor 'achteraf betalen' wordt geaccepteerd. Na acceptatie nemen wij uw bestelling direct in behandeling en zullen wij deze aan u verzenden volgens de aangegeven levertijden. Wat houdt de gegevenscontrole in? De door u ingevulde gegevens worden door MultiFactor gecontroleerd ten behoeve van de klantidentificatie en -acceptatie. Door de gegevens te toetsen is MultiFactor in staat om eventueel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen te gaan. Waarom kan ik niet betalen met Betaal na Ontvangst? Er bestaan diverse redenen waarom uw betaalverzoek om achteraf te betalen via MultiFactor kan worden afgekeurd. Wij hebben hier geen enkele invloed op en kunnen niet bemiddelen tussen u en Multifactor. U dient bijvoorbeeld uw eerste bestelling te hebben betaald, alvorens u een tweede keer een Betaal na Ontvangst transactie kunt plaatsen. Ook hanteren webwinkels en MultiFactor een minimale en maximale orderwaarde voor een bestelling. De administratiekosten voor de Multifactor betaaloptie bedragen € 2,65.
|
|
Verzendkosten: |
Boven de 75,00 € (incl. BTW) worden er geen verzendkosten inrekening gebracht! |
Verzendkosten bedragen € 8,45 voor bezorging in België. De verzendkosten worden standaard in het winkelmandje gerekend. We kunnen niet vooraf bepalen hoe groot of zwaar een product is. Voor alle producten wordt dezelfde prijs in rekening gebracht ongeacht of hoe groot of zwaar uw bestelling is. De verzendkosten zijn inclusief verpakkingskosten en administratiekosten.
|
|
Levertijd: |
|
Wij doen ons uiterste beste om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.
Alle voorradige artikelen die u tot 16:30 uur besteld en betaald met
Worden in de meeste gevallen al de volgende werkdag afgeleverd. Wij zijn sterk afhankelijk van de bezorgdienst. * Weekend en feestdagen tellen niet mee. |
|
Bestelproces: |
|
Selecteer de artikelen die u wenst te bestellen en leg ze met de knop "bestellen" in het winkelmandje.
Vul uw persoonsgegevens ( adres en uw emailadres) in en selecteer een betaalwijze. Deze persoonlijke gegevens worden beveiligd (128Bit SSL-gecodeerd) verzonden en worden uitsluitend voor de afhandeling van de bestelling gebruikt. Controleer de gegevens in het overzicht en verstuur uw bestelling. U ontvangt per e-mail een opdrachtbevestiging van uw bestelling. (niet ontvangen? Controleer uw spamfilter a.u.b) Afhankelijk van de gekozen betaalwijze krijgt u eventueel meteen de mogelijkheid om online te betalen. Als uw bestelling is verstuurd ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met een Track&Trace-link
|
|
Verzending van uw bestelling:
|
|
Tot 18:30 uur krijgt u de verzendbevestiging per email met een link naar de website van het transportbedrijf en uw track-en-trace code. Hiermee kunt u de status en locatie van het pakket volgen. * Weekend en feestdagen tellen niet mee. |
|
Bestelling ontvangen: |
|
Het pakket wordt normaal gesproken binnen 24 uur door DHL of Selektvracht bij u afgeleverd nadat het pakket door ons is verstuurd. In de meeste gevallen zult u uw bestelling de volgende werkdag ontvangen. Indien het niet kan worden afgeleverd wordt er bericht bij u achtergelaten, waarmee u het vervolg kunt regelen. |
|
Wat als ik geen bevestiging krijg? |
|
Als u een bestelling heeft geplaatst en geen bevestigingsmail krijgt, verzoeken wij u ⇒ contact met ons op te nemen.
|
|
Bezorging: |
|
Op de dag dat de artikel aan u verzonden worden ontvangt u van ons een e-mail.
Let op: Als u een rembourszending verwacht kunt u uitsluitend contant betalen.
|
|
Verzending van uw bestelling |
|
Er zijn minimaal twee bezorgpogingen. Indien u niet thuis bent, wordt meestal de bestelling bij de buren afgegeven. Als dat niet lukt, wordt een bericht achtergelaten zodat u met de transporteur contact op kunt nemen om een afspraak te maken om het pakje zelf af te halen. U dient zich bij het afhalen te kunnen legitimeren. Als dat niet lukt, de bestelling komt daarna retour naar ons magazijn. |
|
Wat als het pakket niet kan worden afgeleverd? |
|
Er zijn minimaal twee bezorgpogingen. Indien u niet thuis bent, wordt meestal de bestelling bij de buren afgegeven. Als dat niet lukt, wordt een bericht achtergelaten zodat u met de transporteur contact op kunt nemen om een afspraak te maken om het pakje zelf af te halen. U dient zich bij het afhalen te kunnen legitimeren. Als dat niet lukt, de bestelling komt daarna retour naar ons magazijn. |
|
Wat als uw bestelling niet bezorgd is? |
|
Mocht u de bestelling niet binnen enkele dagen na de verzendbevestiging hebben ontvangen en u heeft geen afhaalbewijs in de bus gekregen, neem dan even ⇒ contact op met ons op. U kunt hier voor eenvoudig onze laatste e-mail beantwoorden. Wij kunnen dan voor u nagaan waar het pakket zich bevindt. |
|
Op alle bestellingen zijn onze ⇒ leveringsvoorwaarden van toepassing |