FAQ - Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een onderdeel bestellen in de online shop?

Een gedetailleerde uitleg over hoe een bestelling werkt in onze online shop, vindt u hier.

Wat zijn de verzendkosten?

U vindt de lijst met verzendkosten onder Betaling / Verzending.

Hoe kan ik betalen?

U vindt de lijst met door ons aangeboden betaalmethoden op Betaling / Verzending.

Zijn mijn gegevens beschermd?

De shop maakt gebruik van 256-bit SSL-codering.
Verdere details over onze omgang met uw gegevens zijn te vinden in de privacyverklaring.

Wat kan ik doen als ik mijn passende onderdeel niet in de shop kan vinden?

Informeer dan bij ons met het aanvraagformulier.

Waar kan ik de exacte apparaat gegevens op mijn apparaat vinden?

De gegevens van uw apparaat staan ​​op het typeplaatje. Hier vindt u een lijst met mogelijke posities van het typeplaatje op uw apparaat.

Kan ik een ander factuuradres opgeven?

Ja, u kunt deze tijdens het bestelproces opgeven bij het invoeren van het adres.

Onze vermelding op sys.keurmerk.info

Wat als ik geen bevestiging krijg ?
Als u een bestelling heeft geplaatst en geen bevestigingsmail krijgt,verzoeken wij u contact met ons op te nemen via
info@onlineonderdelenshop.nl Helaas kan het gebeuren dat de automatische bevestiging door uw spamfilter wordt geweigerd.

Levert u ook buiten nederland?

Ja wij leveren ook buiten nederland. Hieraan zijn wel aangepaste verzendkosten verbonden.
U kunt een prijsopgave aanvragen door contact met ons op te nemen.
Voor België kunt u terecht in onze belgische webshop www.onlineonderdelenshop.be

Copyright © Team Onlineonderdelenshop.nl All Rights Reserved.
Prijzen en specificaties zijn onder voorbehoud. Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Op al onze leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Alle weer gegeven afbeeldingen van producten kunnen afwijken van de genoemde specificaties.
Hier gebruikte productomschrijvingen,afbeeldingen zijn eigendom van de betreffende fabrikant of eigenaar en dienen uitsluitend voor identificatie.